دیدنی های چالوس

همه مسافران و توریست های منطقه شمالی وقتی وارد شمال میشوند نمیدانند به کجاها سفر کنند تا منظره های قشنگ را ببینند .دفعه بعد که وارد جاده چالوس شدید  یک راست به متل قو و نمک آبرود . یک نگاه سمت چالوس عروس شمال هم دیدن کنید .  این منظره های زیبا در هر شهر در مکان خاصی قرار دارد که باید بدانید کجاست. حال با هم دیدنی های چالوس را  نظاره می کنیم . 

مرداب زمردی وربن

مرداب ور بن یک مردابی با رنگ زمرد که تا به حال به زیبایی این منظره هیچ کجای دنیا ندیدید . این مکان خاص کارت پستالی ترین منطقه این شهر است و  از دیدن این سبزی یکجا  هیجان زده میشوید.

 

مرداب وربن
مرداب وربن زمردی ترین مردابی که تا به حال دیده اید.دیدنی های چالوس

روستای فشکور

در چالوس روستایی وجود دارد به نام روستای فشکور .  آب و هوای این روستا فوق العاده عالی و منظره فوق العاده ای دارد . حتما از این روستا دیدن کنید و لذت ببرید .رویایی ترین روستای ایران که در دل طبیعت غرقتان می کند .

روستای فشکور یکی از روستاهای بکر و رویایی و جذاب از دیدنی های چالوس

روستای دلیر 

روستای دلیر منطقه کوهستانی که آبگرم فوق العاده ای دارد که البته بوی گوگرد آن زیاد است اما معدنی ترین آب گرم منطقه است و از سفر به این محل تجربه خاصی را بدست می آورید  . با منظره ای کوهستانی و ویویی بی نظیر که تا به حال ندیده اید.

روستای دلیر دارای آب گرم با منظره ای کوهستانی از دیدنی های چالوس

دهکده الیت 

اگر می خواهید یک طبیعت بکر و فوق العاده را ببینید از دیدن دهکده الیت غافل نشوید . حال که دهکده الیت هستید ،  آبشار سیاه چشمان را از دست ندهید . صدای شر شر آب آرامشی دارد که تمامی خستگی هفته را از شما بدور می کند .

آبشار سیاه چشمان از دیدنی های دهکده الیت و دیدنی های چالوس
دهکده الیت طبیعت بکر و زیبا از دیدنی های چالوس

دیدنی های چالوس  زیاد است اما  این منظره هایی را که گذاشتم کمتر اشاره شده است . امیدوارم از دیدن عروس مازندران لذت ببرید.

دیدگاهتان را بنویسید