چه برنجی را برای مصرفی خانگی استفاده کنم؟

خیلی وقتها از ما سوال پرسیده میشود که : چه برنجی را برای مصرفی خانگی استفاده کنم؟ شاید هر فرد برنج فروشی پیشنهاد خود را بدهد اما اکثریت همه ما روی این چهار نوع برنج متحد هستیم.

برنج اول طارم محلی

طارم محلی مخصوص فریدونکنار یک نوع برنج معطر و بسیار خوش پخت مازندران به حساب می آید.یکدست و پخت عالی کته این برنج عالی سرو میشود . 

برنج دوم طارم هاشمی

طارم هاشمی فریدونکنار پخت عالی  و پر فروش ترین برنج سال 1399 انتخاب شد .آبکشی این برنج از کته آن بهتر پخت میشود و پیشنهاد ما  روی آبکش کردن این نوع برنج است. عطر آن از طارم محلی کمی کمتر است اما باز هم طعم و بوی طارم را دارد.

برنج سوم لاشه و سرلاشه کشت دوم

لاشه و سرلاشه  کشت دوم  این برنج خیلی محدود کشت می شود و به سرعت فروش می رود. عطر و پخت عالی، برای مصرف روزانه بالاترین پیشنهاد ماست  نفخ خیلی کم و فوق العاده سبک است با برنج سالم تفاوت چندانی ندارد و برای یکبار هم که شده این نوع برنج را امتحان کنید.

 سرلاشه طارم سفارشی این محصول شکسته طارم محلی و طارم هاشمی است .یعنی بعد از بوجار شده که برنج ها را از شکسته جدا کردیم همان شکسته ها را پشت سورتینگ و بوجار رد می کنیم و این نوع از خورده های بیشتر را بوجار می کند . و باز به آن درصدی از سالم ها را تزریق می کنیم .  برای پخت روزانه فوق العاده است . برای مجالس توصیه نمیشود اما شمایی که می پرسی چه برنجی را برای مصرف خانگی استفاده کنم؟ این بهترین پیشنهاد ماست.

نویسنده : یاسر رستمی

راه های ارتباطی:

شماره همراه: 09113264719

آدرس کانال :  بازرگانی حامی

دیدگاهتان را بنویسید